دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,), نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت: 13:19

کودکان را به اجبار نبوسید

  • کودکان را به اجبار نبوسید

    بوسیدن نوزادان و کودکان ممکن است از روی علاقه باشد اما گاه کودک را دچار مشکلاتی جسمی و در آینده روحی میکند ، کودکان را به اجبار نبوسید .

    آیا تا به حال برایتان پیش آمده کودکی را از سر محبت بیش از اندازه، برخلاف میل او ببوسید یا در آغوش بکشید؟

    متاسفانه یکی از عادت های ناسالم ما ایرانی ها این است که نمی دانیم چطور و چقدر احساسات خود را به دیگران، مخصوصا کودکانمان بروز بدهیم و خیلی هایمان هم مدیریت و کنترلی بر احساسات و هیجان های خود نداریم. این ضعف مدیریت و کنترل، می تواند برای کودک ، بسیار بیشتر از ما بزرگ ترها آزاردهنده باشد.

    منظورتان از سواد عاطفی چیست؟

    سواد عاطفی یعنی اینکه بتوانیم احساسات خود و طرف مقابلمان را بشناسیم و آنها را کنترل کنیم. فردی که سواد عاطفی داشته باشد، سعی نمی کند به زور و اجبار، احساسات و هیجان های خود را به دیگری تحمیل کند.

    این فرد، تمام تلاش خود را می کند تا فرد مقابلش را در شرایطی قرار بدهد تا او هم خواسته ای مشابه خواسته خودش داشته باشد. یعنی اگر شما به اندازه کافی سواد عاطفی داشته باشید و نتوانید فرزندتان یا کودکی را که دوست دارید برای بوسیدن و بوسیده شدن یا در آغوش کشیده شدن سر وجد بیاورید و او را طالب این کار کنید، با اعمال کنترل بر احساسات و هیجان های درونی تان، از انجام این عمل خودداری خواهید کرد.
    حتی یک بوسه ملایم یا در آغوش کشیدن معمولی هم می تواند باعث آزار روانی آن کودک شود و از آنجا که شما او را دوست دارید، به طور حتم راضی به آزار دیدنش نخواهید شد.

    بوسیدن و در آغوش کشیدن اجباری بچه ها، حتی اگر به دلیل محبت بیش از اندازه به آنها باشد هم می تواند نوعی کودک آزاری محسوب شود. این اقدام می تواند علاوه بر کودک آزاری فیزیکی، نوعی کودک آزاری هیجانی هم محسوب شود که البته هیجانی بودن آن، پررنگ تر از فیزیکی بودنش است.

    مردم باید بدانند دوست داشتن یک طرفه، حتی در مورد بچه ها، دردسرساز و اقدامات بعدی ناشی از آن هم نوعی بی سوادی عاطفی است. به عبارت ساده تر، یا باید پتانسیل و قدرت آن را داشته باشیم که احساس و هیجان ناشی از دوست داشتن را در فرد مقابلمان هم ایجاد کنیم، یا آنقدر توانمند و باسواد باشیم که بتوانیم احساسات خود را کنترل کنیم و آنها را برخلاف میل طرف مقابلمان بروز ندهیم.

    واقعیت این است که خیلی از بچه ها به طور ذاتی دارای این قدرت هستند و ما با رفتار نادرست خود، قدرت های ذاتی مانند توانایی «نه» گفتن را از آنها می گیریم. مثلا فرض کنید فردی مانند خاله، عمه یا یکی از دوستان خانوادگی تان، فرزند شما را ببوسد یا او را در آغوش بکشد؛ فرزندتان هم در برابر این رفتار، جای بوسه را پاک کند یا به زور خودش را از آغوش طرف مقابل بیرون بکشد. چه کار می کنید؟ به طور حتم، خیلی از ما در چنین شرایطی، فرزند خود را سرزنش می کنیم و به او می گوییم:«وای! خیلی کار بدی کردی! عمه تو را دوست دارد که می بوسدت.» در چنین شرایطی، اجازه نمی دهیم فرزندمان «نه» گفتن را تجربه کند. ما باید بچه ها را در مقابل این موقعیت هایی که ممکن است در طول زندگی بارها و بارها برایشان تکرار شود، آزاد بگذاریم.
    باید به عنوان بزرگ تر، بچه ها را از همان سن کودکی با سواد عاطفی آشنا کنیم و به آنها بگوییم این همه طلب احساسات و عواطف، کمکی به او یا اطرافیان نمی کند.

    بچه
    کودک

    بوسیدن لب کودک هرگز

    بارها و بارها در مورد بوسیدن نوزادان هشدارهای از سوی متخصصان داده شده است و برای شفاف سازی این هشدارها علت نیز بیان شده اما چقدر به آن اهمیت می دهیم ؟ از نوزادی که با بوسه از دچار آنفولانزا و مرگ شد تا نوزاد دیگری که تا آخر عمر به بیماری ایدز مبتلا گشت تنها مواردی از عوارض بوسیدن کودکان کم سن و سال است .

    براساس اظهارات دکتر ریچارد مارکس، دندان پزشک مشهور ، دندان های بچه قادر به مبارزه با اثرات مخرب باکتری ها نیستند و این باعث می شود نسبت به عفونت آسیب پذیر شوند.

    دکتر مارکس مستقلا بیان کرد :دندان های کودکان نسبت به جوانان عاج و مینای متفاوتی دارد ، مینای دندان کودکان بسیار نازک است  و به اندازه مینای بزرگ سالان قوی نیست ، بنابراین به احتمال زیاد با هرگونه تماس با باکتری ها خیلی زود می پوسد .”

    او هشدار می دهد والدین باید مراقب انتقال بزاق دهنشان به دهان کودک باشند چون باکتری های استرپتکوس از بزرگسال به کودک منتقل می شود . این باکتری باعث پوسیدگی دندان بچه می شود و روی بافت و زبان بچه تاثیر می گذارد حتی قبل از اینکه دندان رشد کند ؛ بنابر گفته دکتر مارکس بچه ها با این رفتار اشتباه بزرگترها می توانند آنفولانزا ، سرما خوردگی ، ویروس هایی مثل تب خال بگیرند.

    او همچنین توصیه می کند والدین تلاش کنند کارد و چنگال و قاشق را با فرزند خود مشترک استفاده نکنند غذایشان را فوت نکنند و یا لبهای آن ها را نبوسند. او اضافه می کند:” کودک را به طور مرتب به دندان پزشکی ببرید”. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : کودکان,را,به,اجبار,نبوسید,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 390 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:24

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,در,کار,میکنم,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 347 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:02

دانلود بازی آرکید DEUL v1.5 – اندروید

  • دانلود بازی آرکید DEUL v1.5 – اندروید

    بازی DEUL یا دوئل توسط استودیو بازی سازی Greenlight Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک آرکید می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. نبردهای شما در مراحل و مکان های مختلف انجام می شود و با هر بار پیروزی در مقابل حریف تان امتیاز شما بیشتر خواهد شد و هر چقدر امتیاز بیشتری به دست بیاورید شانس بیشتری برای صعود به صدر جدول لیدر برد بازی خواهید داشت. در این بازی باید سعی کنید بر حریفانی از سراسر دنیا غلبه کنید و راه خود را از میان بازیکنان چین، لندن، روسیه و برزیل باز کنید و بازی را پیش ببرید.

    سطح دشواری بازی در ابتدا با دشمنان و مراحل آسان شروع می شود اما رفته رفته مراحل سخت و سخت تر میشود به طوری که با شخصیت هایی روبرو خواهید شد که در دوئل از شما سریع تر و وارد تر هستند و برای شکست دادن آنها باید بیشتر تلاش کنید. با پیروزی در مبارزات و کسب امتیاز های بیشتر می توانید لباس ها و آیتم های مختلف را برای شخصیت بازی خریداری کنید. وجود سلاح های مختلف و امکان ارتقای آنها یکی دیگر از ویژگی ها بازی به حساب می آید با این ویژگی شما می توانید با قدرت بیشتر از پیش رقبا را شکست دهید. امکان ذخیره سازی سیو ها و اطلاعات مربوط به پروفایل شما در فضای ابری وجود دارد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

    DEUL v1.5 Apk + Mod

    بازی-DEUL-اندروید

    DEUL is a fast paced action packed shooting game that will test your reflexes, accuracy and timing. Try to out-draw opponents as you clash across the world and duel your way through China, London, Russia and Brazil. Let the blood fly with your overkill as each victory will ea you points and increase your score, get a higher score to climb up our leaderboards. Play additional mini-games modes to farm tokens! Shoot junk to not get killed or drag your ragdoll around to kick your opponent’s butt!

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,آرکید,DEUL,v1,5,,اندروید, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 360 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:40

کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

  • کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان است که با ورود به بستر جامعه پزشکی، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با ریزش مو و کم پشت بودن آن را برطرف نموده است. این روش برای نخستین بار در سال 1939 به عنوان یک ایده از سوی پزشکی ژاپنی مطرح گردید و در سال 1959 به واسطه تلاش پزشکی آلمانی به مرحله عمل رسید. کاشت مو روشی است که امروزه می‌توان از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محورهای درمانی در میان مراجعین یاد کرد.

    کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود

    امروزه می‌توان کاشت مو طبیعی به روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت و کاشت در قسمت‌های کم پشت را، به عنوان ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمانی برای افزایش رشد مو معرفی کرد. راهی که در طول چندین سال در حوزه پزشکی، متدهای جدیدی برای بهبود و اثر گذاری هر چه بیش‌تر آن کشف شده است.

    قرن بیست و یکم، تنها راه درمان قطعی و مؤثر رشد مو در سر را، کاشت مو می‌داند. از این جهت امروزه با بهره گیری از روش‌های نوین، بهترین عملکرد در این زمینه را می‌توان شاهد بود.

    افرادی که با مشکل طاسی و یا کم پشت شدن مو سر خود مواجه می‌شوند، سردرگمی‌ها و سؤالات بسیاری را در ذهن خود پرورش می‌دهند. سؤالاتی که امروزه علم پزشکی راه نهایی قطعی و مؤثری را در مقابل آن‌ها قرار خواهد داد.

    عمل کاشت، عملی بدون بیهوشی است که همین امر مزیت‌های بسیاری را برای مراجعین به دنبال خواهد داشت. در واقع  بیشترین محبوبیت کاشت مو، مدیون عدم بیهوشی و عدم مواجه شدن با عوارض ناشی از آن است.

    تفاوت محسوسی که می‌توان پس از کاشت، کاملاً آن را شاهد بود، تفاوت در زیبایی و چهره فرد است. از این رو می‌توان به طور تقریبی 99 ماه پس از عمل یاد شده، شاهد اثر مستقیم و ملموس آن بود.

    نواحی که می‌توان در آن کاشت مو انجام داد

    یکی از مزیت‌های دیگر عمل کاشت، عدم محدودیت در ناحیه کاشت می‌باشد. به این ترتیب می‌توان در نواحی ذیل کاشت مو را انجام داد.

    سر

    کاشت در قسمت سبیل

    کاشت در ناحیه قرار گیری مژه‌ها

    ریش

    ابروها

    و…

    نواحی هستند که هر یک با توجه به تشخیص متخصص قابلیت انجام عمل کاشت را خواهند داشت.

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    کاشت مو برای چه افرادی غیر قابل اجرا است

    به لطف علم پزشکی و به همت متخصصین و پژوهشگران، کاشت برای تمامی افراد در قرن بیست و یکم، امکان پذیر گردیده است. در این میان برخی از افراد که شرایط خاصی را دارا باشند، با توجه به تشخیص متخصص و نتایج آزمایشی، امکان انجام این عمل را نخواهند داشت.

    به عنوان مثال:

    افرادی که دچار بیماری‌های دیابتی و عفونی باشند

    اشخاصی که مشکلات پوستی داشته باشند

    آقایان در سنین 18 سال الی 25 سال

    و افرادی که پوستی ضخیم و غیر قابل جراحی داشته باشند

    این افراد بنا به دلایل پزشکی از عمل معاف خواهند شد و امکان کاشت را در صورت وجود مشکلات یاد شده نخواهند داشت. شایان ذکر است که محدودیت سنی برای خانم‌ها در حوزه کاشت وجود ندارد.

    کاشت مو، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان

    روش‌های کاشت مو کدام اند

    انجام هر نوع عمل جراحی و زیبایی، نیازمند مراجعه به متخصصینی آگاه و زبده می‌باشد. از این رو انتخاب کلینیکی مجرب و درجه یک، گام اول محسوب می‌گردد.

    کلینیک زیبایی ما با تکیه بر تجارب و دانش پزشکانی متعهد و متخصص، بهترین بازدهی و نتیجه دهی را برای مراجعین به ارمغان خواهد آورد.

    کاشت مو با روش sut، انتخابی ایده آل برای علاقه‌مندان به کاشت خواهد بود. انتخابی که در آن اثری از بیهوشی‌های موضعی و تیغ جراحی نبوده و می‌توان اثر مطلوب آن را به صورتی ملموس شاهد بود. در این گزینه می‌توان 14000 هزار تار مو را پیوند زد؛ که این تعداد سه برابر میزان واقعی رشد مو در مقایسه با روش‌های دیگر است.

    هم چنین کاشت مو با روش sut جلسات متعدد و طولانی مدت را نیاز نخواهد داشت. از این رو بازدهی این روش، کاملاً متفاوت و محسوس خواهد بود.

    انجام کاشت، به دو صورت محقق خواهد گردید.

    نوع اول را می‌توان روش جراحی نامگذاری کرد و نوع دوم را روشی بدون جراحی محسوب نمود.

    روش نخست در اتاق عمل انجام خواهد شد. روشی که در آن برشی نواری شکل از پوست پشت سر برداشته خواهد شد و پس از آن برش انجام شده را تکه‌تکه نموده و درنهایت عمل جداسازی فولیکول‌های مو انجام خواهد گرفت. پس از جداسازی فولیکول‌ها، پزشک آن را در قسمت مورد نظر  در قالب کاشت، قرار خواهد داد.

    روش دوم که بدون جراحی انجام می‌پذیرد، با سوزن‌هایی بسیار نازک مو  برداشته خواهد شد و پس‌ از آن در قسمت مورد نظر کاشته می‌شود. در نهایت پانسمانی ساده و جزئی برای افزایش کیفیت مو کاشت شده انجام خواهد شد که پس از یک روز امکان برداشتن آن وجود خواهد داشت.

    کاشت با تراکم بالا، از جمله سؤالات متداولی است که علاقه‌مندان به کاشت در پی یافتن پاسخی صریح و علمی نسبت به آن هستند. از این رو می‌توان کاشت با تراکم بالا را نوعی روش منحصر به فرد در کاشت معرفی نمود. این روش نیازمند پیش نیازهای مهمی از جمله، دارا بودن بانک مو بسیار مطلوب، تکنیک و مهارت تخصصی بالا برای پزشک و طاسی بسیار کم است.

    به همین واسطه این روش از مهم‌ترین روش‌های درمانی مو بوده که نیازمند تخصص و صبر بالا است.

    کاشت مو در چند جلسه انجام می‌شود

    یکی از مهم‌ترین سؤالات مراجعین به مرکز کاشت مو ، پیگیری زمان و روند درمان کاشت می‌باشد. این مهم نیازمند بررسی انتظار بیمار از کاشت است. چرا که با توجه به تفاوت نظرات و ایده آل‌های فردی و شخصی افراد، نمی‌توان یک نسخه درمانی را مختص به تمام بیماران دانست.

    ولیکن بخش مهمی از مراجعین، تنها با یک جلسه درمان، نتیجه مورد نظر خود را مشاهده خواهند نمود؛ و این در حالی است که برخی دیگر نیز به جلسات درمانی بیش‌تری احتیاج خواهند داشت.

    کاشت مو در یک جلسه بیش‌ترین جامعه آماری موفقیت آمیز بودن این عمل را داشته است.

    نکاتی که باید پس از انجام کاشت مو رعایت کرد

    در ذیل به مهم‌ترین نکات مراقبتی پس از عمل اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آن‌ها، دیگر نگرانی و اضطراب برای بیماران ایجاد نگردد.

    عدم برداشتن پانسمان‌های انجام شده

    تحمل برخی از سردردهای خفیف به واسطه عمل انجام شده

    استفاده از مسکن‌های ساده برای رفع سردرد با تجویز پزشک

    عدم انجام فعالیت‌های سنگین

    انجام مراقبت‌های لازم در زمان استراحت

    عدم انجام فعالیت‌های ورزشی خسته کننده و  حرکات محرک تعریق

    پرهیز از شست و شوی موهای سر

     عدم قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید

    موارد فوق نکاتی هستند که با رعایت آن‌ها می‌توان شاهد نتیجه بخش بودن کاشت مو بود.

    کلینیک زیبایی آریا دارای مجوز رسمی به شماره 1395/1973/ش/ب از وزارت بهـداشت،درمان و آموزش پزشکی مشغول فعالیت می باشد.

    این کلینیک زیبایی با همکاری مجموعه پزشکان و متخصصان حاذق پوست و مو دارای بورد تخصصی پیوند مو و عضو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه لیزر موهای زائد، جوانسازی ، کاشت مو ، پوست و زیبایی فعالیت می نمایند ، آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعین محترم میباشد.

    سایت : http://www.ClinicAria.com

    شماه های تماس :

     02171791

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : کاشت,مو,تحولی,عظیم,در,حوزه,بهداشت,و,درمان, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 365 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 1:52

مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

  • مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    امروز مدل مو های جدید و ترند مردانه را به شما معرفی میکنیم، در بین دیدن این مدل های مو جذاب و زیبا نکاتی را به شما خواهیم آموخت که با استفاده از آنها می توانید مو های خود را به هر فرم و حالتی که میخواهید هماهنگ کنید، در ادامه این مدل های لاکچری مو مردانه و راهنمای حالت دهی به مو مردانه را مرور میکنیم.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل مو مردانه خامه ای

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    آموزش حالت دادن مو با سشوار

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    شماره یک: اول از همه ی ي انتخاب شامپوی مناسب با مو است، با توجه به ماهیت موهایتان از داروخانه با فروشگاه های لوازم بهداشتی، شامپوی مناسب درخواست کنید، اگر موهایی خشک دارید هرگز از شامپوهای متناسب با مو های چرب استفاده نکنید. چرا که مو های شما را خشک، شکننده و باردار میکند.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    بهترین ماده برای حالت دادن مو

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    هم چنین اگر موهایی چرب دارید از شامپوی متناسب با موها خشک یا غیره استفاده نکنید. اگر هر روز موهایتان را می شوئید مقدار کمتری شامپو مصرف کنید هر روز مقدار متفاوتی را استفاده کنید تا بفهمید چقدر برای شست وشوی روزانه کافی است.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    حالت دادن موی کوتاه مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    نگذارید شامپو مدت زمان بیشتر از یک دقیقه روی مو های تان بماند وهرگز با آب داغ موها را نشوئید چرا که به مغز مو آسیب وارد می کند، پس از استفاده مو های خود را به خوبی با آب ولرم بشوئید تا مواد شیمیایی از مو های تان پاک شود.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    شماره دو: بعد از خروج از حمام با یک حولۀ که خوب آب را جذب بکند، مو های خود راخشک کنید و بگذارید فقط حالت مرطوب داشته باشد، مو های خیس خوب حالت نمی‌گیرند.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    شماره سه: حالا مو های مرطوب خود را آغشته به کرم مرطوب کننده مو کنید، دقت داشته باشید اگر مقدار زیادی کرم به موها بمالید حالت دهی را بد میکند وموهایتان زیادی درخشنده می‌شوند، فقط مقداری استفاده کنید که موهایتان را مرطوب کند.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    کرم مو هم به حالت دادن مو کمک می کند هم در مقابل باد گرم سشوار موها را محافظت میکند وهم اگر مو های تان خشک است و هر روز از شامپو استفاده می کنید به موها حالت چرب می‌دهد ونمی گذارد مو های شما خشک و باردار شوند.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    شماره چهارم: حالا سشوار را روشن کنید دقت کنید اگر موهایتان کوتاه است ودر حد پنچ سانت است، میتوانید بادست حالت دهید ونیازی زیادی به استفاده از شانه نیست، جهت باد سشوار تعیین می کند موهایتان به کدام جهت حالت بگیرد، سشوار را زیاد نزدیک به مو نگیرید.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    با استفاده از یک شانه گرد از عقب سر به جلو مو های خود را حالت دهید اگر می خواهید موهایتان خیلی صاف ولخت شود، موها را اول در شانه قفل کنید سپس شانه را شل کنید تا موها از بین شانه سر بخورند موها را بکشید وباد سشوار را مقابلش قرار دهید تا صاف شوند وبه هر حالتی که میخواهید در بیایند.

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل مو مردانه کوتاه ،مدل مو مردانه بلند

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    مدل مو های فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه 

    مدل موهای فشن و لاکچری مردانه + آموزش حالت دادن به مو مردانه

    شماره پنج: انتظار نداشته باشید که با سشوار کشیدن موهایتان آن ‌طور که تصور می کنید در بیایند، حالا نوبتِ به مرحله آخر و حالت دهی با میکسرها «واکس، تافت، نیترو و…» می‌رسد، مقداری از واکس را بردارید ودر کفِ دست خود به خوبی بمالید و سپس روی موها بمالید. نترسید که مدل موها بهم بخورد، موها را به واکس یا نیترو آغشته کنید وحالتی را که می خواهید در بیاورید.

    اگر میخواهید پلو خوری یا عروسی بروید بعد از واکس وحالت دهی نهایی، از اسپری هم استفاده کنید تا طوفان تورنادو هم تکانشان ندهد. اگر از اسپری استفاده می کنید، از فاصله 15 سانتی متری اسپری کنید وبعد تا اسپری خشک نشده مو درحالتی که میخواهید نگه دارید تا خشک شود وبه همان حالت بماند.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مدل,موهای,فشن,و,لاکچری,مردانه,آموزش,حالت,دادن,به,مو,مردانه, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 371 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:56

پاورپوینت آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان

  • پاورپوینت آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 18 اسلاید شامل تاریخچه خانه بروجردی ها، شرح مواردی درباره ی خانه های مناطق گرم و خشک، شرح پلان خانه بروجردی ها معماری داخلی وعملکرد فضاها، انواع بادگیر، بخش اندرونی، ورودی، تامین نور، مصالح مورد استفاده شده، تابستان نشین، زمستان نشین، آب و هواي كاشان، منابع

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان

    تعداد اسلاید: 18 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     تاریخچه خانه بروجردی ها

    شرح مواردی درباره ی خانه های مناطق گرم و خشک

    شرح پلان خانه بروجردی ها معماری داخلی وعملکرد فضاها

    انواع بادگیر

    بخش اندرونی

     ورودی

    تامین نور

    مصالح مورد استفاده شده

    تابستان نشین

    زمستان نشین

    آب و هواي كاشان

    منابع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    زمانی که مرحوم حاج سیدحسن نطنزی(مشهوربه بروجردی)تاجرمعروف فرش کاشان دخترهمکارش مرحوم حاج سیدجعفرنطنزی رابرای پسرخودسیدمهدی خواستگاری کرد،خانواده دختر(که درخانه فعلی طباطبایی های کاشان زندگی می کردند) ساخت خانه ای درشان وموقعیت اجتماعی شان رابرای محل زندگی دخترشان شرط این ازدواج قراردادند.
    خانواده بروجردی ازمعروف ترین معمارشهر(استادعلی مریم کاشانی)درخواست کردند که خانه موردنظررابسازد.استاد بعدازبه پایان رساندن سفت کاری خانه برای انجام نازک کاری وتزیینات ازبرجسته ترین هنرمندان نگارگرشهردعوت به عمل آورد.واین هنرمندان داستان هاوروایات عاشقانه خمسه نظامی وهفت پیکرجامی رادرجای جای طاق هاورواق ها به تصویرکشیدند.ساخت این خانه حدود18سال توسط25نفرمعماروهنرمندبه طول انجامید.ودرزمان حکومت ناصرالدین شاه 1280-1292ساخته شد.واکنون حدود 130 سال از عمر این خانه سپری شده.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,معماری,خانه,بروجردی,های,کاشان, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 372 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:46

پاورپوینت آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان

  • پاورپوینت آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 18 اسلاید شامل تاریخچه خانه بروجردی ها، شرح مواردی درباره ی خانه های مناطق گرم و خشک، شرح پلان خانه بروجردی ها معماری داخلی وعملکرد فضاها، انواع بادگیر، بخش اندرونی، ورودی، تامین نور، مصالح مورد استفاده شده، تابستان نشین، زمستان نشین، آب و هواي كاشان، منابع

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت آشنایی با معماری خانه بروجردی های کاشان

    تعداد اسلاید: 18 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     تاریخچه خانه بروجردی ها

    شرح مواردی درباره ی خانه های مناطق گرم و خشک

    شرح پلان خانه بروجردی ها معماری داخلی وعملکرد فضاها

    انواع بادگیر

    بخش اندرونی

     ورودی

    تامین نور

    مصالح مورد استفاده شده

    تابستان نشین

    زمستان نشین

    آب و هواي كاشان

    منابع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    زمانی که مرحوم حاج سیدحسن نطنزی(مشهوربه بروجردی)تاجرمعروف فرش کاشان دخترهمکارش مرحوم حاج سیدجعفرنطنزی رابرای پسرخودسیدمهدی خواستگاری کرد،خانواده دختر(که درخانه فعلی طباطبایی های کاشان زندگی می کردند) ساخت خانه ای درشان وموقعیت اجتماعی شان رابرای محل زندگی دخترشان شرط این ازدواج قراردادند.
    خانواده بروجردی ازمعروف ترین معمارشهر(استادعلی مریم کاشانی)درخواست کردند که خانه موردنظررابسازد.استاد بعدازبه پایان رساندن سفت کاری خانه برای انجام نازک کاری وتزیینات ازبرجسته ترین هنرمندان نگارگرشهردعوت به عمل آورد.واین هنرمندان داستان هاوروایات عاشقانه خمسه نظامی وهفت پیکرجامی رادرجای جای طاق هاورواق ها به تصویرکشیدند.ساخت این خانه حدود18سال توسط25نفرمعماروهنرمندبه طول انجامید.ودرزمان حکومت ناصرالدین شاه 1280-1292ساخته شد.واکنون حدود 130 سال از عمر این خانه سپری شده.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,آشنایی,با,معماری,خانه,بروجردی,های,کاشان, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 353 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:15

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,و,پایدار,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 353 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 16:57

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 364 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:28

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 417 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 18:50

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : سامان yeksitem3 بازدید : 352 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 18:45

خبرنامه